modesommaren 2011

det känns inte som modet sommaren 2011 är min kopp te riktigt.


80-talsmönstrade blixtlåsklänningar

mönstrade träningsbrallor alá broiler

minishort där där lätt fladdrande skinkor kan synas

korta midjetoppar

mönstrade bodysuits (ingenting på min kropp skulle se fint ut i den här)

älskar mönster, blommigt, saint tropez osv. men banana och liknande nej tack

Yoko Ono brillor, fan när jag städade ur vindsgrejorna slängde jag ju precis mina från 90-talet

tantaluringskor, hujedamej med stora öljetter

det lilla jag däremot kan tänka mig är:

långklänningen i fina blommönster

stråhatten med långt svallande hår

platåskorna som är lite lagom i höjd och utförande (mina fötter hatar andra höga klackar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback