snart semester

ja för M. för mig känns det som semester hela tiden. njuter av solen, av min vackra bebis, vännerna. tänk sicken tur jag har som har så många runt mig som precis som jag precis fått bebis. har nu hela tre mammagrupper att rejsa omkring bland.

M jobbar nu sista veckan sen blir det:

- 2 dagar hos pappa och farbror i Höör
- 1 dag hos lillasyster Tovas familj i Helsingborg
- 2 dagar hos M´s vän Mats och hans familj i Hjärup

hem i fem dagar
- 2-3 dagar hos mamma i Hudiksvall

däremellan blir det lite hit och dit, någons landställe, hemma, badstrand.
känns som en lagom lugn och avslappnad semester.
perfekt.
spännande dock att åka så långt med Pennan, med barn kan det bli lite hur som helst.

Kommentarer
Postat av: Maria the granne

Och metropolen Mjölby...?

2011-07-13 @ 09:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback