tortyr

idag har jag så ont att jag inte vet var jag ska ta vägen.
först det gamla vanliga, smärtan under vänster bröst, vid revbenet, men också en ny smärta i magen.
förvärkar, sammandragningar, magont? ja vad vet jag... bara att det gör ont som fan. det tynger och trycker, som
bebisen nästan ska trilla ut. haha tänk på alla som blir gravida igen och igen och igen. jag fattar det verkligen inte.

har bäddat ner mig i soffan som alla andra dagar, har amningskudden som stöd för magen, tagit två alvedon och konstaterar att idag kommer jag inte palla laga någon mat.

två veckor kvar idag till beräknad förlossning.
snälla gode gud låt mig inte gå över tiden, pallar inte föda bebis på 5 kg +

helt plötsligt har förlossningsrädslan accelererat, ibland kommer det över mig att fan det här kommer inte jag fixa, varken genom muffen eller via kejsarsnitt. sen när jag tagit ett djupt andetag känner jag att jo fan det här kommer gå. mycket tankar och känslor nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback