planen

jag var hos barnmorskan i tisdags och så här ser planen ut:
om ingen bebbe behagar dyka upp så ska jag tillbaka på dagen då det är tänkt Bebis-Pennan ska komma, 24 februari, alltså på torsdag. då ska det kollas hur pass "mogen" jag är, och om jag är öpppen något. det ska göras en hinnsvepning och diskuteras huruvida jag ska bli igångsatt eller om vi ska tänka kejsarsnitt. detta måste bero på att bebisen beräknas vara stor, annars brukar de ju vänta två veckor. men vi får se hur det tänks och resoneras på torsdag. jag tar en dag i taget, och hoppas Pennan ska behaga komma helt av sig själv nu innan torsdag för jag vill INTE under några omständigheter göra kejsarsnitt, kan inte tänka mig något läskigare. och jag vill heller INTE bli igångsatt så jag hoppas hoppas det startar av sig självt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback