mammor är så bra

jag och mamma hade bestämt hon inte skulle komma och hälsam på mig nu i dagarna eftersom det går kräksjuka på på hennes avdelning där hon jobbar. men jag är sååå uttråkad att jag ringde och bad henne komma i alla fall, så det blir handtvätt och inget dela glas eller flåsande på varandra.

så härligt att mamma bor här nu, att hon bara kan svischa över med bilen (ja eller t-bana också för den delen) eller att jag kan åka till henne, ja i alla fall snart när jag börjar kunna röra mig igen.
och tänk att varje dag pratar vi minst en timme i telefonen, och hon tröttnar aldrig på mitt tjat om rädslor, krämpor, tankar kring graviditet och förlossning. hon lyssnar snällt, ger råd och stöttar och peppar. och hon längtar SÅ efter Hedda-Pennan nu. ja vi andra också = )

mammor är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback