Turin

säljmötet i Italien bjöd på härlig sol, god mat, vin, Fiat 500 och Superga shoes i massor.
tänk att jag alltid blir helt hänförd över hur kassa italienare är på engelska, de har typ ett par personer på hela företaget som kan knacka sig fram lite. fransoserna ska vi inte ens tala om, de vägrar ju totalt. så mötet var mer eller mindre italiensk/franskt. och ja, jag varken snackar eller förstår italienska, förutom typ lättydda ord som "colore" haha. fanculo kan jag ju såklart och lärde the big boss som glädjande skrek det från bilen med nervevad ruta, och ja, alla bilar runt omkring hade också sina rutor nervevade, så det var bara att ducka.


första halvan av säljmötet fick vi privilegiet att få italienskan översatt i lurar

baksidan på hotellet, från min balkong, ser lite rackigt ut men det fanns en viss charm med det också

nån byggnad

obligatoriska glassen


skor skor skor

jag och bossen

uj uj uj så små söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback