hud & kostmetikmässan Cidesco

helgen spenderade vi med att ställa ut vår fantastiska hudvårdsserie Dermaceutic, världens bästa medicinska hudvård. behandling med produkterna i samband med kemiska peeler ger fantastiska resultat. den täcker alla sorters hudproblem och ickeproblem, acne, rynkor, pigmenteringar samtidigt som den ger kraftig hudföryngring, hysteriskt bra med andra ord.

helgen var fylld av aktiviteter, vi har träffat kunder, nya och gamla samt en massa nya prospects.
en del festligheter blev det också och självklart demade vi kemiska peeler på lyckliga utvalda.


vår fina monter alldeles nära entrén


självklart hade vi välfyllda goodie bags med en massa suveräna produkter

vår doktor Pyra Haglund lägger på en kemisk peel på en demopatient

mina fina kollegor Linda, Maria och Catti

champagne efter mässan på Vassa Eggen

jag, the big Boss Bertil, Catti och Maria

haha fan jag jobbar med långa tjejer, Catti, jag, Maria och Niamh från Dermaceutic Frankrike

Linda, jag och Bertil




Kommentarer
Postat av: Anna

OMG. Vad fanns i goodiebagsen??

Postat av: Felicia

oj oj, en light ceutic, en serum c25, en cleanser 5 och en massa smågrejs = )

2010-06-01 @ 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback