mentala förberedelser

tänk att jag har haft körkort sen i januari, fortfarande blir jag lite nervös när jag ska ut och köra. till Lidingö inga problem, där kör jag så ofta, men när jag ska runt och snurra i stan, då börjar tankeverksamheten flera timmar innan. hur kommer jag dit? några avstägningar? hur kommer jag tillbaka? kommer jag vara uppmärksam på att ligga i rätta filen eller kommer jag svänga in precis framför en bil i sista sekund (tack gode gud att jag haft uppmärksamma bakomliggande bilar), kommer jag köra mot enkelriktat? hur mycket trafik kommer det vara? kommer jag kunna parkera när jag nåt destination? kommer det ens finnas parkering?

ikväll är det Kisskonsert här bredvid på Stadion, en sån sak kan sätta lite extra griller i huvudet på mig.

kände ni också så här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback