fruhippa

jag har alltid resonerat att bjuder man inte in vännerna till bröllopet så kan man inte förvänta sig möhippa. men möhippa är ändå något jag alltid drömt om och jag ÄLSKAR ju överraskningsfester, särskilt att hålla för andra men självklart att få vara med om själv också. därför erkänner jag att det gjorde lite ont i mig att missa något så fantastiskt eftersom vännerna mina inte var med på mitt lilla bröllop. därför blev jag så jävla jävla glad och överraskad när de hoppade fram bakom en dörr på en förväntad myskväll med syrran, Madde och A-C.

allt var så fint fixat, underbart fint dukat bord, fantastiskt god fiskgryta med aioli, tårta, kladdkaka, godis, sen aktiviteter (vilket jag fullkomligt är galen i) först en frågegrej där M hade fått gissa på olika frågor så skulle jag svara på vad jag trodde han gissat. sen hade alla köpt fina presenter som var relaterade till mig och jag skulle gissa på vem som gett mig vilken present. sen blev det prat (om bebis såklart) och livet.
vilken lycka! så glad och uppvaktad kände jag mig, fick till och med prinsesskrona på huvudet haha = )

tack finaste Madde, Ann-Catrin, Carina, My, Ellan, Sanna, Jessica och Emeli (tack också Carro, Annika och Sandra som skulle varit med men som var sjuka) tack för ett så fint minne som alltid ska leva med mig.

Kommentarer
Postat av: Ann-Catrin

Vad roligt det var att titta in på din blogg idag. Massor med nya inlägg :) Jag ser fram emot flera.

Kram på dig fina Flisan...

2010-12-30 @ 15:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback