stolt

känner mig stolt över att jag lyssnar på mig själv.
att jag inte känner jag MÅSTE följa med på allt och vara delaktig i alla festligheter som det bjuds på.
kroppen vill göra annat, kroppen vill promenera, aktivera sig med kvalitet, och däri ingår inte alkohol och fest just nu.

igår bjöds det på två väldigt kul happenings, men jag valde att stunta i det, strunta i det för att få mer kvalitetstid, tid för mig själv.
det har gett resultat, idag har jag verkligen haft energi, hjälp svärmor Eva att rensa och packa hela vinden, ätit lunch ute, promenerat i en och en halv timme, städat och rensat ut hela badrumsskåpet, rensat ut en massa hudvård jag inser jag inte hinner använda upp.

nu sitter jag i soffan och känner att gud så skönt att jag gjort allt det här, istället för att ha legat bakis på soffan med fungeringar över livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback