höst

jaha då var det väl dags att välkomna hösten.
det är alltid lite sorgligt när sommaren är över.
men jag gillar hösten.
stövlar, vippiga kappor, stickat, mössor, handskar, planer, scheman, träning, körning...

i lördags firade vi att Jonathan och Mattias fyllt år


Jonathan, Julia och jag rockar i båten


Riddartårtan


Feliciakavalkad:




ser fram emot:

* personalfest hos paret Haglund på Djursholm och party på Villa Pauli
* Ellans sista födelsedagsfest i Gamla Stan
* födelsedagsfest på lokal med Mattias och Linda (M´s kollega)
* barnvakta Jonathan och Julia (så Linda och Mattias ska få egentid)
* tjejfest hos Sanna i Uppsala
* Tracys hämd och Tillbaka till Eden-maraton med Sis
* mitt körkort (som jag nu tredje gången gilt fan ska ta)
* en härlig höst med min M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback