energilös igen

har hållt mig ganska bra sedan i somras, sen när hösten kickade in på riktigt blev det ras igen.
trött, trött, trött och totalt energilös, äter mina D-vitaminer och järn under lingonveckan, men ordningen verkar rubbats. jag brukar ju sällan lägga ihop 1 + 1 men försöker tänka lite i de banorna för att finna den röda tråden. ganske är det årstiderna, förändringarna som gör mig trött. från vinter till vår, från sommar till höst. för i höstas efter semestern kände jag att jag hade massor av energi och var glad. så jag kämpar på och hoppas på övergången igen....från trött till normal.
har behövt bara vara lite, hänga hemma, göra snälla saker (som EJ innefattar alkohol, för det tar ytterliggare ihjäl megamycket energi och vill gärna behålla den lilla jag har kvar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback