det händer mycket nu

ena stunden muttrar man över att kalendern är tom, andra över att den är för full.
men är som vanligt aldrig nöjd.

har för första gången lärt mig att inte säga ja till allt, nu har jag duktigt inte lovat något, utan kanske...så får jag helt enkelt se när det närmar sig om jag orkar.
Om jag orkar så...

14/11     Släktträff hos mormor
15/11     Årets Mama 2009 på Berns
21/11     Ann-Catrin tjejmiddag
22/11     Svärmor Evas födelsedagsmiddag
27/11     Tjejkväll hos Liz
28/11     Inflyttningsfest hos Ellan och Jacob
4/12       Julfest på jobbet
12/12     Min födelsedagsfest på Nam Kang
19/12     Lilla julafton hos Nina
24/12     Julafton hos moster
31/12     Nyårsfest hos Linda och Mattias
16/1       Vi åker till underbara Thailand

Känner mig dock väldigt poppis som får alla dessa inbjudningar....lyllos mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback