Dåligt med energi



förstår inte riktigt var min energi är.
känner mig trött för jämnan, ständig huvudvärk som jag försöker avvärja med Treo vilket i sin tur ger mig aj aj i magen så då måste jag parera med Inside brus. ond cirkel. hur orkar alla, vara pigga, uppe länge, träna, ha barn, hänga med polare, gå ut, bla bla. är det bara jag som är trött och huvudvärkstråkig?
ska ta nya prover, kolla upp jag ligger på rätt nivå på medicineringen, samt lite blodsockernivåer och allt vad hon (doktorn) babblade om.

som vanligt har jag semester sist av alla, bara nio veckor kvar nu = /.

då ska jag verkligen vila upp med på mammas härliga gård utanför Hudiksvall tillsammans med M, hans bror och familj, M´s mamma och Sis. sen vidare till M´s pappas fina lägenhet i Båstad.

det ska bli en härlig sommar, med rosé, kärlek, skratt, långa promenader, vänner och familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback