oj så trötta

sov länge idag, till nio eller nåt.

jag och M tog bussen till Stureplan. tittade lite affärer, gjorde synundersökning, och som vanligt sa dom jag har så liiiiite liiiite synfel att det knappt är märkbart, att de knappt vill föreslå mig brillor, samtidigt som de vet jag kisar i brist på fullgodsyn när jag gluttar dator, film etc. men så tittade hon vidare, och helt plötsligt vill hon skriva remiss till ögondoktor för jag är SKELÖGD. ja inte synbart men fan ändå. M påpekar glatt detta ungefär varannan timme med att det borde vara dags för mig att skaffa lapp för ögat, eller liknande asroliga kommentarer. kul att vara skelögd liksom, känns halvmongo.



vi får väl se om jag får några specialglasögon med superslipning och dubblebottnat för min fantastiska skelögdhet.

jag och M somnade när vi kom hem från denna fantastiska skelögda utflykt, sov till halv sju. verkar som vi behövde sova megasupercepelänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback