Middag, bubbel, girlfriends och Berns

mötte upp Ellan efter jobbet i fredags, vi åkte hem till henne i Gamla stan. det lagades mat och Angela ringde på dörren. det fördrinkar, vin, middag, drinkar, musik och spel. Ninch, Olle och Petter med vänner var på Berns så vi tog en taxi dit. kön var LÅÅÅNG. tre "yohs" stod framför oss och av oturliga skäl stampade först den ena på min vänstra fot och sedan den andra på min andra fot och jag svor riktigt förbannat och högt. det blev förlåt och hej och då...och hur sedan samtalet utvecklades minns jag inte men han den högra "stamparen' kläcker:
Om jag skulle dra fram min dase så skulle det bli solförmörkelse så stor är den.
just då blev jag och Ellan saved by the bell, för Angela ropade och hade fixat in oss före kön. det blev kramar, dans, drinkar och häng på terassen. duktig nog sladdade jag hem vid halv två snåret. riktigt lyckad kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback