icke rökare

om jag vetat hur lätt det var att sluta röka hade jag gjort det för hundra år sedan (ja eller någon gång under de här 19 åren som jag rökt).

nej jag är inget mirakel. jag läste "äntligen icke rökare" och fick helt nya perspektiv på det här med rökning. alltid annars har det känts som att fy fan så trist, åh stackars mig, kul liv osv. men nu slutade man med inställningen LYLLOS MIG ta mig tusan! och det har varit den avgörande faktorn måste jag säga. men visst kommer det över mig ibland att nu när jag är så här ledsen så...nu när drinken är så god så... nu när jag ätig middag så.... men så kommer man på sig och tänker att...nej. och nej blir det, för resten av mitt liv.

ÄNTLIGEN ICKE RÖKARE fy fan vad jag är bra.


URK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback