Förbannelsen fortsätter

okej nu är det inte bara så att jag blir sjuk när Ellan fixar happenings, utan också att jag blir sjuk precis lagom till ALLA happenings. fick gå hem sista timmen från jobbet igår, med PRECIS samma skit som för en månad sedan. ikväll har vi personalfest, känns sådär. jag har fixat och pysslat med den där festen, och här sitter jag, med snorbubblande näsa, överkört huvud. lipade okontrollerat igår, M blev nervös och plockade in matvarorna efter storhandlandet han själv fick utföra. imorrn har Sis födelsedagsfest, och ja, här sitter jag. när jag ringde vår sjukanmälan idag (vi ringer sjuksköterskor) så fick jag ur min förtvivlan, hur är det möjligt??? jag har varit sjuk i november, februari och nu mars. kanske dags att göra nytt blodprov och kolla mina nivåer, så de ligger rätt. för precis så här var det innan jag började med Levaxinet. nu säger Sis att bara jag slutar röka så...kommer det bli mycket bättre.
jag vill inte vara sjuk.
men vem vill.

ungefär så här ser jag ut, med samma neråtmungipor och allt

Kommentarer
Postat av: Ellan

Men pluttan!



Skynda att krya på dig ! Så här får det ju inte vara.

Kryakramar



Ellan

Postat av: sis

jaa du kommer bli en sån hurtig friskus om du slutar röka, cigaretterna pajjar ju allt lokalt immunförsvar, kolla på mig, är inte alls sjuk lika ofta, förr var det ju en gång i månaden. och peppra på med lite extra levaxin också så blire fina fisken! men skynda dig att krya på dig nu så du kan komma på mitt kalas! iaf en liten stund och äta min rosa tårta jag ska bygga! inte lika kul utan dig ju! nu ska jag sno din lista eftersom jag också är sjuk :)

2009-03-06 @ 13:26:30
URL: http://lemonster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback