omaprazol


har inte kunnat jobba på två dagar, har så ont i magen att jag är orörlig.
magkatarr, men jag har duktigt låtit Treon vara.
är under utredning gällande min huvudvärk nu, doktor, sjukgymnast, avgiftning, bettskena allt för att få bukt på huvudvärken (som i sin tur på grund av Treon gett mig en fin och kraftig magkatarr). hjälper inte detta kommer jag remitteras till neurolog.
skönt ändå att jag gått iväg, tagit itu med det, tror jag fick inspirationen då jag var där för min trötthet, vem vet det kanske hänger ihop. jag har fått omaprazol utskrivet, men det hjälper inte ett skit. undrar om det är för att det inte hjälper direkt, eller om jag inte svarar nåt bra på det.
trist sätt att börja sin semester på, men men vissa saker styr vi inte över. om fem timmar har jag semester = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback