nyfrippad

i lördags informerade Madde mig om att rakt hängande hår med lugg inte passade mig så bra. att jag skulle vara finare i lite mer uppklippt som förut. detta sög jag i mig och kände att ja fan jag kanske är lite hetare med uppklippt.
Detta informerade jag om till frisör-Emma på Corrine and Friends, vilket hon kommenterade med:

"nej nej det är så himla 90, du ska inte ha taggit runt facet, och du ska inte ha kortare uppklippning än du har därbak".
när hon klippt färdigt såg jag nästan exakt ut som förut, fast kanske 1 cm kortare överallt, så jag muttrade lite:
"tycker nog det ska vara lite inklippt lugg i det övriga, lite mer uppklippt runt ansiktet"
så efter torrklippning, tvättning, inpackning, föning och övrig genomklippning så klippte hon in luggen lite mer.
"titta det blev väl finare?"
"njae jag håller inte riktigt med, men det viktigaste är att du är nöjd"
vi fnissade lite medan hon lockade och rufsade och sprayade.



syns det skillnad ens?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback