hängtuttan

ni har väl inte glömt hängtuttan?
hon som för något år sedan skrev till mig på Facebook att..."minns du mig, vi bodde i samma by och lekte när vi var små...att du blev en sån puma det kunde man fan inte tro...vilken hunk till pojkvän du har".

var ju tvungen att gå in och spana in henne på Facebook, hon bjöd på urringning ner till Afrika, rövbilder, strandbilder, profilbilder, hattbilder, pussmunbilder osv. jag visade glatt upp några av hennes mästerverk för er. jag har liksom fortsatt fascineras av hennes totala icke-bryande-om-vad-andra-tycker/total avsaknad av verklighetsuppfattning.

hennes home make overs är nästan fenomenala.

men ikväll bjöd hon på några nya fina bilder, varav hon använder den ena som profilbild:



bilderna har hon kommenterat med..."Japp! Lite solbränd har man allt blitt under Gotlandsveckan =)))"

Kommentarer
Postat av: sis

OMFG dör

2009-07-04 @ 13:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback