i höst



ska jag:

* försöka låta bli att vara så negativ och gnällig
* försöka att inte lägga så mycket vikt vid mina krämpor (jag kanske göder dem själv med mina ord liksom)
* satsa på att göra mitt jobb så bra och roligt som jag bara kan
* ge mycket kärlek till M
* bry mig om mig själv, unna mig, göra mig fin, gå på massage, kurser, dansa, träna
* klä mig i stövlar och mysiga stora tröjor, snygga kappor och fina frisyrer
* börja på viktväktarna (för 28849483 gången)
* umgås mer med mina vänner som jag känner jag försummat lite, eller glidit isär från lite, det skyller jag sambolivet på
* träffa min Sis minst en gång i veckan, allt annat borde vara olagligt
* städa, hålla fint, laga mat, pyssla, kanske ändra om lite härhemma
* gå på Ellans årliga höstliga födelsedagskalas (FRISK)
* åka till Sanna i Uppsala med tjejgänget på tema drinkkväll
* planera nån resa att se fram emot
* gå en massa promenader

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja kom frisk i år!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback