Fantastiska påskväder

helt underbart väder.
man blir bara så lycklig.
om det inte vore för smoget (rökningen) i bägaren.
troligen på grund av det fenomenala vädret så har monstret letat sig ut och pockar på uppmärksamhet.
i fredags och lördags (igår) har jag varit sååå röksugen.
känt mig arg, frustrerad, tjurig, ledsen ja allt det där. till och med tänkt att jag måste gå till affären och köpa cigg, sen ska jag röka i smyg så ingen ingen kommer få reda på det.
men jag har klarat dippen. idag känns det oändligt mycket bättre.


igår tog jag och M en tur över gamla bron till Lidingö, satte oss vid vattnet och njöt. på kvällen blev det påskknytis hos moster Malla, med kusinerna, Sis, M, bror min med fru och barn. snackade och åt gott. ytterliggare lite senare blev det efter ett snabbt klädombyte fest hos Ellan. Annika sladdade också över.


påsktårtan och ägghalvorna jag och M hade med oss till knytisen


promenaden



påskfest i Gränden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback