Åh vilken härlig helg

vilket fantastiskt väder det var i lördags.
jag och M stod i linne på balkongen och piffade. betsade ordning färdiga träpinnar vi köpt som vi sedan spände upp vid balkonräcket, för att få mer djup på balkongen (M gillar att stå i kalsonger därute utan att det syns). sen åkte vi till Biltema och köpte ny fin röd cykel till mig och nya dynor till balkongstolarna.


nu saknas bara nya balkongblommor, får bli nästa helg

kvällen gick i mystecken, M stack ut och drack öl och Sis kom över. vi köpte lala, kollade Robinson, "Yes man" och gjorde SPA.
 
på söndagen regnade det så jag tog nya cykeln till Friskis och tränade. M färgade mitt hår och efter han varit och tränat kom han hem med prinsesstårta "till prinsessan som han sa".
han är så fin min M.


mmmm finns inget jag gillar bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback