9/3 INTE BAKIS

12:40

Oj så skönt att inte vakna bakis.
Visst var det fest igår, men jag höll mig ganska lugn.
Några drinkar, men sen drog ungdomarna vid elvasnåret, så då slutade det drickas drinkar.

Gårdagens kalas var mer än lyckat, det dundrade in folk, så jag tror knappt det varit så mycket folk i min lägenhet förut. Det var så fullt så att några fick flytta in i sovrummet för att se Andra chansen, vardagsrummet var överbefolkat.


Sis till höger, pratandes i mobil med gulprickig blus

Efter Andra chansen överraskade jag Sis med en liten frågesport om henne, som  hennes vänner fick göra. Pelle och Sofia vann tävligen och fick därmed varsin puss på munnen av Sis.
Madde var här också, drack öl, snackade med min M och piffade sig, sen vimlade hon ut på stan.

M har just åkt och tränat och jag har varit duktig och städat så lägenheten är fin igen.
Snart duschen sen in till stan och möta M.

Sköna härliga söndag, trots regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback