3/3 Rocken´Roll lördag och ny legga för Sis

21:25

Jag och Sis har precis varit och kollat hennes nya legga i Svedis. Jättefin med stooora fönster i hela vardagsrummet. Asfräsch helt nyrenoverat badrum, småsunkigt kök men med potential.

I fredags hade jag myskväll med Sis, vi kollade Let´s dance och softade.
I lördags stack jag och Sis till Farsta och rusade runt i affärer, shoppade tre par klackskor, en klänning, en behå och sprit. Hem och städade och tvättade. In i duschen och fixa.
Gasade över till Carro och drack drinkar, kollade Melodifestivalen. Sen kom Annika över och umgicks.
Vi spelade "Hur fan visste du det" blev riktigt fulla.
Vi hade planerat gå på Golden Hits, helt i schlageranda. Men bad taxin tvärvända när vi såg att kön gick ända ner till Stureplan. Så Annika föreslog Riche men jag och Carro var inställda på Finlandskryssnings-töntar och allt som ingår i det. Så vi vrålade:
- Patriiiicia!!!
Annika stod ut en fem, tio minuter innan hon tog taxin hem.



Herrejesus vilken kväll.
Jag och Carro var balens drottningar, dansgolvets John Travoltan, Guds Jesusar.
Vi dansade, dansade, dansade, med nästan inget uppehåll från 23-03.30




På lördag väntar födelsedagsfest för Sis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback