28/3 ÄNTLIGEN!!!

20:46

JAG HAR FÅTT FAST ANSTÄLLNING TA MIG FAN!

Igår sa vår danska VD ute på vår stora veranda med utsikt över Karlberg att nu var det dags för mig att få en fast tjänst.
Jag slängde mig runt halsen på honom och skrek:
"Du kommer inte ångra dig"

Jag är helt slut, dels av den glada överraskningen, men också för vi haft galet mycket att göra på jobbet. Kom från jobbet först halv åtta idag. Och över påsk hade vi inbrott och alla våra datorer blev stulna, vilket inte gjorde det hela särskilt enkelt.
Men nya datorer är att vänta, på tisdag kommer Marie tillbaka...OCH JAG BLIR KVAR.

Åh så skönt!

Imorgon blir det födelsedagsmiddag hemma hos Carina, härligt med lite mat, alkohol och fest.

Nu blir det gos med Bäverkungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback