22/3 Påsk, Buzz och svärmorsmiddag

13:46

Har gjort ett mellanstopp.
M stack och tränade så jag åkte hem för lite umgänge med Bäverkungen.
Det drippar och droppar från balkongen, solen strålar som omväxling från gårdagens snöstorm.
Snart blir det ett varmt, skönt bad, sen bär det iväg till svärmor på lite påskmiddag.

Tisdagens vikt: -0,9 ner
Viktnedgång i snitt: -0,7 kg/vecka
Totalt: 5,6 kg
Nu har jag gått ner en tredjedel av det förväntade slutmålet.

Det har varit mycket på jobbet, stanna, inte stanna, stanna, inte stanna. Det tär på krafterna att inte veta. Lite förvirrat men jag hoppas det löser sig snart, av eller på liksom.

I torsdags åkte jag hem till Annika, fick vrålgod mat och gott vin. Madde kom över, vi piffade oss och drack oss berusade. Stack till Lemon bar. Dansade galet, drack en drink och avslutade faktiskt kvällen i hyfsad tid, åkte hem vid halv två tror jag.

Nu fortsätter påsken i lugnt gemak.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback