Årskrönika 2007

JANUARI: Jag och Sis på mormors 80-års kalas 
 JANUARI: Syrran och Unni utklädda och uppträder på en av årets bästa tjejfester
 FEBRUARI: Mep-cruise, Magnus och Daniel river loss en karaokelåt
 APRIL: Madde fyller år, här tillsammans med Jenny och Unni i taxin på väg ut
 APRIL: Tjejfest som spårade ur, lekte fotomodeller med si så där resultat
 MAJ: Miss Sixtyvisningen på Södra teatern, mycket lyckad fest
 MAJ: Auktion uppe hos mamma, självklart köpte jag en massa onödiga saker
 JUNI: Midsommarfest hos Karim i stan, han gillar dock inte att bli fotograferad
 JULI: Pripps Blå-fest i Rålis
 JULI: Roadtripp med Ellan och Angela, här Ellan med vår gamla roomie Beckis i Malmö
 JULI: Cajsa guidar mig och Ellan genom skåne
 JULI: Vackra skåne på roadtrip med M
AUGUSTI: Allsång på stranden/Strandfest i Varberg hos Bengtssons, ÅRETS BÄSTA FEST
 SEPTEMBER: Femkampsfest, Ellan och Cajsa kämpar med strumpbyxetävlingen
 SEPTEMBER: Födelsedagskalas hos Ellan
 OKTOBER: Personalfest på Sixty, Emeli vinner frågetävlingen
 OKTOBER: PIMPS `N PROSTITUTES, okej detta måste också varit årets bästa fest
 NOVEMBER: Julfest i Köpenhamn, Carro, Therese, Christel, Emeli & Theres, kära kollegor
 DECEMBER: Luciatåg för JC
 DECEMBER: Min födelsedagsfest

Härligt nytt år till er alla!


Kommentarer
Postat av: Ellan

Åh! 2007 var ju ett fantastiskt år vid närmare eftertanke!!

2008-01-03 @ 22:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback