6/1 Saker man kan finna hos mig

19:50

    
1. En av tre Energie-plåtburkar, inspirerade av beachen 2. Miss Kittyburk, fått i födelsedagspresent 3. En av mina två fåriga kylskåpsmagneter som jag fått i present 4. Salt och pepparkar, 50-tal 5. Supersöta rubrikskuber med Sixty loggor

    
1. Silvia och Kungen, ett loppisfynd 2. Armand i borstat stål med svarta stenar, födelsedagspresent 3. Liten porslinsfigurin, loppisfynd 4. En del av min solglasögonsamling 5. Aromalampa i ovanlig design

     
1. Litet hjärta i låda med glas, present 2. Litet skåp med glasdörr, mamma haft som ung 3. Min fantastiska femarmade, kromade 80-talslampa 4. Min lilla spargris i grönt, hängt med länge 6. En vacker rysk sjal, fått i present av mormor.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback