6/1 Matlagning, bakning och en massa mys

16:06

Har spenderat helgen med och hos M.

Sis hängde här hemma i min lägenhet hos Bäverkungen så jag kunde med gott samvete stanna borta två nätter.
Hon åkte tillbaka till Uppsala idag efter sin julledighet. Men om bara ett par veckor flyttar hon hem till Stockholm och påbörjar sin sjuksköterskeutbildning.

Åkte direkt till M efter jobbet i fredags.
Lagade vitlökskyckling med dragon, dijonsenap och honung och serverade med färsk pasta.
Sen mös vi hela kvällen framför filmer.

Igår gjorde vi en ytterst liten utflykt.
Vi åkte till Willys och handlade.

Sen parkerade vi oss i köket.
Lagade falukorv i ung med potatismos samt bakade en fantastisk morotskaka med superonyttig cream cheese glasyr.

Vi har ätit ätit ätit.

Men jag har inte druckit en droppe alkhol.
Sex dagar in i min vita månad.

Gud så jag är bra.

Jag och Ellan har just sänt ut inbjudningar till årets MEPCRUISE.
Tredje året, vi ser fram emot fantastisk respons och anmälan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback