28/1 Bridget Jones släng dig i väggen

20:00

Bridget Jones brukade ju föra dagbok över sin vikt.
Men vad jag kan minnas så gick det så där. Ett kilo upp här och ett kilo ner där.
Därför vill jag stolt presentera att på senaste invägningen (fredags) hade jag gått ner:
2,8 kg på en vecka!!!
Så nu väger vågen 4,4 kg mindre när jag ställer mig på den.
Jag är fortfarande lika pepp.

Idag har det varit en trött dag.
M har legat och klappat på mig hela natten, kärlekat.
Vi hade en turbulent fredag då bomber och granater föll ner från skyn.
Jag tänker inte gå på några detaljer, men summan av kardemumman är att vi är som två nya människor.
Äntligen trillade vår polett ner.
Det är vi nu. På riktigt.
Känns fint.

Imorgon kommer Mams inför Sis flytt.
Nu soffa, seg, nerbäddad, gos med Bäverkungen och tankar på min M.

Kvällen middag:
Morots- och potatiskakor med blandad sallad och fetaost.


Kommentarer
Postat av: Ellan

Duktig du är FELLAN!

2008-01-28 @ 21:57:47
Postat av: Felicia

Tack snälla ELLAN! Jag är aspepp, nu jävlar.
Imorgon är det invägning igen = )

2008-01-31 @ 18:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback