23/2 DEJT

16:54

Jag och M ska ha dejt idag.
Sån riktig, fin dejt.
Han har bokat bord på hemligt ställe.
Vi ska mötas på Östermalm det är allt jag vet.

Hade myskväll med Bäverkungen igår, verkar börja bli vana.
Jag är nog en av få som uppskattar myskvällar med mig själv. Slippa vara social, slippa städa, göra sig piffig (haha inte för att jag ser ut som en galadrottning när vännerna kommer).
Men att bara vara, blippa på kanalerna, äta vad jag vill utan att bjuda, gå och sova när jag vill.
Känner dock att det rycker lite i benen efter festligheter, faktiskt varit hemma nu några helger.

Så vad händer inom närmsta:
1/3 Bror fyller år
8/3 Syster fyller år, födelsedagsfest (hör och häpna hemma hos mig)
10/3 Mamma kommer
11/3 Sis flytta från mig
13/3 Mamma fyller 60 år, käka på Koh Phangan
15/3 Schlagerfest med Ellan på Kolingsborg

Nu väntar duschen och make overn från hemmaflicka i mysbrallor till fin och sofistikerad flickvän i klackskor och klänning.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback