2/2 Mat från Carl Michael och sprit på Village

23:48

Avslutningsfest för Erika igår.
Vi piffade oss efter jobbet, drack lite vin, lyssnade musik, sen tog vi taxi alla bort till Erika på Djurgården.
Hon hade gjort så mysigt och arrangerat upp mat från Carl Mikael (de bor i lägenheten över, ja och äger restaurangen).

Förrätt
Carl Michaels SILL & STRÖMMING, serveras med hårt bröd, färskpotatis & västerbottenost


Varmrätt
Långkokt LAMMNACKE i rödvin, öl & enbär. Serveras med rostade jordärtskockor, citrusmosade lingon & potatispuré matad med västerbottenost

Dessert
CRÉME BRÛLÉE

Massor av god mat, vin, drinkar och happy faces.
Riktigt härlig och bra fest.

Sen blev det iväg till Village, dans, sprit, champagne.
Återkommer förhoppningsvis med bilder.

Kvällens BLÄÄÄ:
Erika tappade bort det fina armbandet hon fick av oss med tigerhuvuden
jag tappade bort min pälskrage som jag fick av mormor senast jag var där (det var så mycket blä att jag lipade en skvätt) när jag ringde till Village idag så sa den snorkiga killen som svarade i telefon "duu får komma hiiit, vi har inte tiiiid att titta efter, det är garderoben som har hand om sånt" och mitt i mitt "meeen..." så la han på.
Sicken tönt.

Legat på soffan hela dagen.
Fuskat för första gången på lääänge, käkade hamburgare.

Vid invägning igår:
-0,4
Totalt:
4,8 kg
Viktväktarstjärnor i mitt häfte (man får en vid varje 3 kilo man går ned):
1

Sofie sladdade förbi på Village och glömde sin mobil på en bänk vi satt på, så jag har den härhemma nu.
Åkte till M efter party, gosade in mig.
Vi hade en helt fantastisk morgon.
Känner mig nästan fånig så galet kär jag är.

Mams har precis bäddat ner sig i min säng, jag ska slänga mig på soffan och ringa och natta min M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback