19/2 Tur

21:17

Japp idag gick jag och vägde mig, inte vägt mig på nästan två veckor.
Jag skyller på influensan.
Kändes nervigt eftersom "man behöver inte räkna points när man är sjuk"...
Tack gode gud så hade jag bara gått upp 0,2 kg, och jag trodde det skulle landa på 1,5 kg plus eller nåt.
Nu ligger ju rädslan i att det smäller till nästa vecka istället, när kroppen reagerat.
Ja ja nu kör jag på och räknar slaviskt igen.

Idag visade Ida upp sin nya, stora "bebismage" som varken Pelle, Magnus eller Christel känt till.
Precis som jag hoppats trillade polletten ner och han kallade in mig på sitt kontor.
- Har du hittat nytt jobb? Ja nu när Ida visar sig vara gravid hamnar ju allting i ett nytt ljus.
Förhoppningsvis får jag vara kvar, och nej jag har redan informerat om att jag inte tänker ta över kundtjänsttjänsten.
Håller tummarna.

Sis stack precis iväg, vi har ätit god mat och snackat lite.

Ska till tandläkaren imorgon, så jag kan sova nån kvart, halvtimme extra.
Spännande, jag har inte varit hos tandläkaren sedan jag tog av tandställningen för två år sen.

Back to Carolina Gynning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback