18/2

18:45

Japp så jobbade man idag.
Jag är okej, jag är inte helt frisk, men jag är okej.
Gick morgonprommis med Ann-Catrin, kändes bra och igår tvingade M med mig ut på långpromenad.
Vi sågs på Götgatsbacken, kollade in vår butik. Sen gick vi längs med vattnet till förbi Gamla stan och så vidare för att slutligen ta oss upp mot Valhallavägen.
Där stod lilla gröna bilen parkerad.
Vi tog en tur över till Lidingö och hälsade på Familjen Gris, och det är med andra ord M´s bror, flickvän, son Jonathan (Grisen) och nya bebisen Julia "fulia". Så söt bebis. Kändes energigivande och härligt att hälsa på. Blir alltid glad av dom faktiskt.

Sen hem trötta trötta, åt och kollade lite på teve.

Halv nio somnade vi.
Ja helt sjukt, men hon var halv nio bara.

Nu väntar lax och sallad med Sis, lite slötittande på teve bara.

Bästa saken jag gjort idag:
Beställt tid hos tandläkaren

Jobbigaste saken jag gjort idag:
Förklarade för chefen på Perfect att det är svårt att hålla avtal som andra gjort men som vi inte håller med om.

Skönaste saken jag gjort idag:
Morgonpromenaden med Ann-Catrin

Härligaste saken jag varit med om idag:
Alla Carros kramar och "åh vad jag har längtat efter dig" (eftersom jag varit sjuk och hemma från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback