17/2 Nöjda

11:30

Okej det är städat här.
I alla fall på ytan. Jag brukar ju vara den som hellre städar under ytan, men jag biter ihop och låtsas att jag inte vet hur det ser ut i min "walk in closet".

Ska möta M vid 14 och kolla lite i vår butik i Brunogallerian, sen strosa hemåt.
Jag behöver promenad, jag behöver komma ut, luft. Skönt.

Angela kom över vid halv sju igår, med sig hade hon jättefin present, Dr Hauschka hudvårdskitt.
Blev glad.
Vi käkade varma mackor och godis samtidigt som vi diggade Melodifestivalen.

Man behöver inte räkna points när man är sjuk, sa min M.
Vad jag behöver inse att det där gäller inte längre, RÄKNA POINTS NU DIN JÄVLA APA!!! (pratar med mig själv).

Hur som helst, jag och Angela var nöjda med gårdagens resultat., jag är ju oerhört schlagrig, det vill säga gillar låtar som Bra Vibrationer och Fångad av en Stormvind. Men igår blev jag väldigt förtjust i Sanna Nielsens fina ballad så jag var nöjd när den gick vidare. Samt att jag blev lite skadeglad när Carola och Andreas kom till andra chansen. Så är det när man förväntar sig vinst. HM!  De tar nog andra chansen ändå, men jag tror de kan behöva hållas på sträckbänken en stund.



Försöker få ihop min bok. Skriver för glatta livet, ja eller har i alla fall skrivit två kapitel i helgen. Detta efter att min M visade en sida man publicerar böcker gratis på, och för några tusenlappar får man ISBN kod, ens bok hamnar på biblioteket samt den kommer säljas på Adlibris och nåt mer bokställe.
DET VILL JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback