16/2 Fönster svåra att se in genom

14:20

Gick upp tolv.
Var vaken till tre.
Känns som jag vänt på dygnet ganska rejält.

Försöker städa lite.
Mina fönster är så skitiga så det går knappt att se ut, ser att det är sol, men det är ungefär allt.
Lyssnar Säkert! Mycket bra skiva.
Pratat med Mamma i telefon, hon hade tagit Sven Volter i handen igår, hon sa hon blev tagen av stunden.
Det är bra att bli tagen av stunden.

Så köket är städat, då har jag bara vardagsrum, matrum, badrum, sovrum och hall kvar.
Yeii!

Saknar vännerna lite, känns som det var länge sen vi sågs och umgicks.

Angela kommer över ikväll och ska schlagermysa med mig, skönt med Angela för hon gör saker.
Jag kan känna ett tag att Ja borde jag inte åka till...eller borde jag inte umgås med...äsch jag orkar inte.
Men Angela gör, hon orkar. Hon kommer och umgås.


Kommentarer
Postat av: AngiePängie

Gulliigulliiii, jag orkar alltid komma hem till dig!!!

2008-02-16 @ 18:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback