15/2 Hängtuttan

19:57

Okej jag är uttråkad.
Jag har värmt andra fryskalla matlådan i micron för dagen.
Jag har sovit middag, liggandes i sked med Bäverkungen.
Jag har kollat in varendra grej på Tradera.
Följt Sis hoppa in i duschen, sminka sig, sätta på sig partykläder och gå.

Tog mig en titt på Facebook. Och där hade någon skrivit ett meddelande:

Hej snygging ;)
minns du mig? Linda Lofts granne, vi brukade leka när vi var små haha..
fan vilken puma det har blivit av dej, det trodde man aldrig *S*
trivs i Sthlm förstår jag? jag har en av mina närmaste vänner i Birkastan och Bromma.. Ha det så bra tjejen, kul att se att du mår bra :0)

Kram
Therese

.... för dig som missade "fan vilken puma det har blivit av dej, det trodde man aldrig *S*"

denna specifika mening gjorde det lite svårt för mig att med glädje skriva tillbaka.

Jag svarade "nej tyvärr jag minns inte dig" vilket inte är en lögn.
Jag kollade runt i hennes album där den ena vulgära bilden efter den andra trängdes.
Flera med kommentarer från killar som skrivit "WOW" och "mer sånt". Det får mig att verkligen undra om det är jag som behöver zingobottnar eller om jag kanske feberyrar.
Hon svarar igen på mitt "nej tyvärr..." och avslutar med..."ps din pojkvän är en riktig hunk ;) kram"

Jag har inga ord.
Så jag visar några bilder istället.

    
citerade bildtexter:

Bild 1: Vilken Playboy bööööna!!! skriver en väninna och Hängtuttan i fråga svarar: Visst serru!! En stolt slampa ;0)
Bild 2: Ajajaj!! Solen tog visst snabbt på Gotland :0) (ingen har kommenterat)
Bild 3: Här har Hängtuttan inte skrivit något, men en Lasse Johansson responderar glatt över bilden: Nice skirt... ;o) and sun browned legs...
Bild 4: Hehe.. skriver Hängtuttan busigt. Kommentarerna: Den här gillar vi ;-) varpå hon nyfiket undrar: Vilka är VI?? ;0) och gentlemannen ger ett svar: Jag & jag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback