26/9 Planerar för Pimps ´n Prostitutes

19.39

Det har varit hektiskt.
Rejält hektiskt faktiskt, på jobbet.
Men jag gillar när det pangar på.
Händer saker, nya kunder, omstruktureringar, nya lösningar, men framför allt nya "miljon-kunder".
Det ger mig personligt hopp för framtiden.

Helgen min har varit härlig.
Haft första alkoholfria-festfria helgen på tre månader tror jag.
Så härligt, umgicks massa med M, tränade, gick prommisar och njöt av lugnet.

Jag är tyvärr ingen cykelprinsessa längre, för en förbannad tjuvjävel har stulit min cykel, knipsat av låset bara.
Satans bajskorv/ar.
Istället går jag, och börjat komma igång med träningen på Friskis.
Får väl titulera mig som gång-prinsessan istället även om det är en smula överdrivet.

Jag idéeade jobbet om steg-räknar-tävlingen som Korpen annordnar, detta efter att M berättat de ska vara med.
Blev lite sugen och nästan alla på jobbet hakade på.
Så idag har vi fått vara stegräknare. Den sitter redan i sidan på jeansen.
10 000 steg om dagen rekomenderas, och under 7 000 steg om dagen får man inte ens registrera på tävlingssidan. 7 000 steg är nog lite drygt en timmes promenad.

Härligt nog känner jag mig taggad som fan.

27/10 smäller det

Pimps ´n Prostitutes.

Jag, Carro på jobbet, Daniel och Angela planerar för fullt.
Kommer bli megamycket folk, på lokal, DJ och en massa andra härligheter som jag naturligtvis inte kan avslöja.
Vilken jävla skiva.

image80


Alla som inte kommer på festen är idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback