2/11 Hemmafredag

22:52

Njae jag är väl inte så mycket piggare eller supergladare idag.
Inte så att jag är deppig.
Bara lite småtjurig och har ingen direkt energi, lite snorig också.

Har tvättat, diskat och sorterat skivor, så nu har jag gjort 3 saker av 452464654 som borde göras.
Men jag hoppas på energi imorgon så jag kan städa och göra strålande fint.

Har köpt en massa fina presenter till M, han fyllde år i juli men det blir presenter nu istället.
Så imorgon blir det presentöppning och gos i massor.
Kanske en sväng över till Anders med fjälla, om andan och lusten faller på.

Längtar lite efter tjejkväll, HÖR NI DET TJEJER...?? Föreslog 23 Nov hemma hos Unni, vad säger ni om det?
Unni kanske ska säga ja först, haha.


image86
Till er alla som missade Pimps ´n Prostitutes, ja vi hade riktigt strippshow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback