1/11 Jag blir kvar ett tag till

20:54

Pelle kallade in mig i serverrummet idag.
Han förtäljde att jag får stanna till april om jag vill, som ett andra steg, för det första var att jag fick stanna till januari efter att först ha blivit lovad oktober.
Skulle också få veta inom en vecka hur framtiden blir, om jag blir kvar permanent.
En vecka vill gärna bli två, tre. Blev lovad inom en vecka för en månad sen.
Jag tänker börja se mig om, om jag inte får klara besked inom en vecka.
Kan inte bara vänta och vänta.
Vill veta.

Är i en trötthetssvacka, men mina prover är ju bra så jag får väl helt enkelt lära mig leva med att jag får trötthetssvackor. Orkar inget. Vill bara sova.

Imorgon däremot känner jag på mig jag kommer vara pigg och glad.
Halvdag dessutom.
Sen hem, tvätta, städa, piffa för att avsluta med myskväll med Bäverkungen framför Idol.

By the way, Pimps ´n Prostitutes var verkligen något utöver det vanliga. Alla verkar ha haft urkul, inklusive jag, det lilla jag minns, tyvärr, tror jag blev lite suddig efter alla voka redbull.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback