7/5 Chieti, Italy strax

20.39

Blev inkallad av säljchefen och ekonomiansvariga tillsammans med Emeli idag.
"jaha ska vi ha kvartsamtal eller?" frågade jag.
"ja typ".
Helt okej kvartsamtal faktiskt.
Det visar sig att jag och Emeli ska åka till Chieti (där vårt huvudkontor ligger) i Italien 20 maj.
Dags för lite uppdateringar i Adapta, dags för lite italienska kollegor och dags för lite sol (såg på vädret det var 25-30 grader där nu).


55394-6

Det här med att jag är så flygrädd (egentligen rädd för att bli instängd men det orkar jag aldrig förklara) att jag håller på att krevera bara jag tänker på det, det löser sig nog. Tur man har en låda lugnande, så man kommer iväg. Har fan inte flugit på fem år minst. Borde fungera om man tar en tia eller nåt lagom avslappnad och trött förhoppningsvis sovande vid lyft. För efter tio minuter är det lugnt. Då stojar jag, äter, går på toa med mera. Men de första tio då är det "lalalalallalaaa" hålla för öronen, skaka, blunda, pilla ringar, ja och typ dö. Men det ordnar sig nog.


Kommentarer
Postat av: Ellan

Jag tycker du är tuff som ska flyga.

2007-05-09 @ 10:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback