3/5 Miss Sixty/Energie-visningen på Södra Teatern

Torsdag (skriver i efterhand men titulerar ändå som torsdag)

Jobbade, budade iväg goodie bags, jobbade, provade kläder, jobbade, planerade sminkning osv. Vid 16-rycket letade jag upp en liten "hand-handduk" och gick och duschade. Alla tjejer parkerade sig på varsin toa och fixade lite kvälls-make och locktångade/plattångade/fönade.


Körde på en svart/granitgrå silvertrådsstickad klänning med stor polokrage, lite assymetrisk nertill från höst och vinterkollektionen 07.
Käkade lite, drack ett glas vin sen beställde vi två taxi och stack i väg till Södra teatern.

Erika och PR-Danmark var redan på plats, vi fick små arbetsuppgifter som att mingla, dela ut drinkbiljetter och slussa in folk till själva visningsrummet. Möte upp Ellan som var min gäst för kvällen.
Vi parkerade oss ute på terassen med champagne och lite 80-tals snittar.

Visningen var lite vinglig i ordets rätta bemärkelse. Golvet var inte testat och den ena efter den andra modellen halkade och fastnade i "staniolpappret" eller vad det var. Jag fick det till sju felsteg/snubblingar. Musiken var lite gubbigt dansk och kanske inte riktigt passade oss svenskar i smaken. I övrigt god styling och produktion.
Folk hängde sig kvar till halvelva rycket eller nåt, då hade i och för sig jag redan dragit. Men på det hela taget var visningen OK, inte mer, inte mindre.

image11

Oerhört nöjd med goodie bagen som vi fixade dock. Tack: Gant, Elisabeth Arden, Ordning och Reda, Millers, Easy Looks, Diva Stockholm, Tropcial sun, Plaza, Björk & Berries, tror inte jag glömde någon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback