30/5 Allt jävla snopptänkande

21.03

Ja den fyndiga rubriken kan ju lätt framkalla en del tankar om att jag tänker på snoppar.
Så är inte riktigt fallet.
Jag menar mer att jag tänker tänker tänker, tänker löjligt, viktigt, tänker hit och dit, viktigt för mig kanske inte för andra och så vidare.
Jag tänker på mat, mat, godis, mat, bantning, vikt, tänker på kläder som ska passa min fantastiska övervikt, tänker på barn (inser här att barn och vikt kanske inte riktigt ligger i samma liga, men det är min blogg och för mig kanske det gör det), tänker på hur jag ska klippa håret bla bla.
Jag viktväktar, south beachar, GI:fluffar, testar, provar hell bajs.
Funtar starkt på att skita i allt som rör min vikt och bara finna mig.
Jaha liksom.
Nu är det så här.
Släpp det så kanske fettvalkarna också släpper taget.

Precis kommit hem efter ett jävla äventyr i Vällingby, Madde skulle kolla bil. Kändes något imbecillt att två brudar (en utan körkort = jag) och en som haft en bil i sitt liv sladdade ut dit och skulle checka en bil.
- Ja den ser ju fin ut. Röd och fin.
- Ser du nåt rost?
- Tja vet inte riktigt, vad är det där för hål på avgasröret?
Så tog vi en liten provtur, fick dålig magkänsla. Så ringde vi Maddes pappa, min mamma, min bilhandlarkompis Sam, en kompis kille, ja och några till. Fick lite råd. Sen ursäktade vi oss med att en 1,0 motor kändes lite klent. Va fan 130 km i timmen som topp. Kom igen.
Vi stannade i Vällingby för flott middag på något ställe som hade flera restauranger. Blev Thai.
Tog tunnelbanan hem.
Madde är parkerad framför Grey´s anatomy.
Jag försöker gosa lite med Bäverkungen, han har saknat mig efter Öland, Italien och Norrland.

Fotosessionen som jag bokat med Emeli och Ida blev inställd.
Blev besviken så där som bara jag kan bli, men jag tog mitt förnuft till fånga och sansade mig.
Får bli en annan gång.

Känner mitt tänk är negativt just nu.
Har väl en down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback