15/5 Varför så trött?

19.51

Varför är jag så förbannat trött?
Somnade ju fan 21.00 igår och sov ända till 07.00 imorse, nu är jag lika trött igen.
Ska glutta Uggly Betty sen stolpa i säng.
M ringde och sa han precis kommit hem från konferensen, har tyvärr ingen ork att träffa honom ikväll.
Men imorgon ska jag efter Viktis.
Vet fan inte om jag borde väga mig. Fluff fluff fluff.

Satte på hemmo-salva (läs nedan för förklaring) igår kväll också innan sovtajm.
Tyckte jag fått utslag på snoken imorse, så jag vet ifan om det fungerar. Men jag kör ikväll också, så kanske jag vaknar som en fotomodell, ja på näsan i alla fall.

Har tryckt i mig Enchinagard, C-vitamin och massa frukt. Lite rädd jag ska bli sjuk nu precis innan Italy. Trots obehag att flyga så har jag ju ställt in mig. Jag är ju nästan lite redo. Lite sugen.

Pratade med Dominique på tele idag "King of Citrix" som han kallar sig. Han jobbar på italienska kontoret och är grym på vårt system (Citrix) han sa det nästan var för varmt, uppemot 30.
JAG ÄR NÖJD MED DET
- No no Dominique, itsa nota to warma...med lite italiensk brytning så klart.

image15
The view from our fantastic 4-star hotell Esplanade di Pescara.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback