14/5 Vanlig gammal måndag igen

19.47

Guuud så jag är trött.
Har tyvärr inga ursäkter till det.
Hade låtit bättre om jag sagt att jag festade galet i helgen, att jag däckade av ute i gräset, eller nåt liknande.
Men nej, både fredag och lördag gick jag och la mig före tolv.
Inte ens full. Bara något litet berusad, ytterst lite.
Tror jag uppfattas som tråkfis.
Men jag är helt enkelt en trött människa.
Förklaring eller inte.

Öland var skönt.
Sol hela lördagen, vi gick långprommis över skog och sten, stock och älv. Grillade korv till lunch. Korkade upp rosévinet redan vid tolvrycket. Gick tipspromenad, spelade kubb, käkade middag i puben. Slutligen blev det schlagerkväll med poängsättning och chips.

image13
Passa på att spana modefolket totalt osminkade i myskläder, händer 
inte ofta, ungefär lika ofta som man vinner på Triss.


Jag och Emeli skulle egentligen åkt hem med Pia och Anders igår men vi ville hem så entusiastiskt så vi hakade på Elin och hunden Rhonda hem. Va hemma i hyfsad god tid, strax efter tre igår.

Sis kom över på kvällen, hon hade med sig sin bästis Niklas som var lite deppo, vi kollade världens sämsta film Imagine me & you, och fluffade glass och wienerbrödsbullar. POINTS POINTS POINTS. Niklas stack strax innan halv tio. Jag borstade tänderna och gick och la mig. Syrran hände lite här sen drog hon till pojkvännen Ärik (Erik).

* Verkar inte bli nåt POINTS-räknande denna vecka heller.
* Bara sex dagar kvar till Chieti.
* Saknar M som är på konferensjobbande i Södertälje.
* Jag borde gå och träna, jag har ju KORT för fan.
* Ser fram emot nästa tjejkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback