14/5 Jaha en lista till dårå

20.14

Saker du kanske inte visste om mig...


Tre jobb jag haft i mitt liv:
Receptionsflicka på ett skivgrossistbolag, dit det kom korkade hårdrockare med gitarren svängandes runt halsen i missuppfattning det var ett skivbolag. Go-godansare uppe i en bur i taket (haha obs bara två gånger). Fotomodell som ettåring för Brio barnvagnar.

Tre platser jag bott: I en indianhydda i Östhammar, i en flärdig etagevåning i Göteborg, i en liten stuga utan el och vatten i skånes skogar, plus ett trettiotal andra konstiga ställen.

Tre platser jag har semestrat: Rest runt i Thailand i tre månader, haft mitt livs värsta semster i Tunisen och Grekland som varit ett återkommande resmål.

Tre utav mina favoriträtter: bakelser/tårtor, kycklingrätter, Thai.

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: under solen någonstans, i Las Vegas och i sängen med min M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback