4/6 Tjohoo

07.50

Jippe, jag cyklade till jobbet.
På riktigt alltså.
Det tog 44 minuter men då ska jag erkänna att jag gick halva Västerbron och en liten sväng på en annan jobbig uppförsbacke.
Men det gör liksom inget.
Jag är supernöjd jag gjorde det, och jag kommer bli supernöjd om jag fortsätter varje dag.
1 timme och 28 minuter om dagen, det är sååå bra träning. Oj va snygg jag kommer bli.
Dessutom känner jag inte det som träning när jag har ett mål, när jag är på väg någonstans, och då blir det inte lika jobbigt.
Nu sitter jag här ensam på jobbet, ja eftersom jag inte förrän 8.30 (bra att vara ute i god tid, fall jag behövde gå alla uppförbackar).

By the way, hemorojdsalvan funkar inte som skönhetskräm.
Ytliga blodkärl försvann INTE.
Va fan jag som hörde alla fotomodeller använde det som rynk-pås-ögon-kräm.
Borde la fungera på näsan också.
Kanske dåligt Hollywoodrykte bara.

Idag skiner solen, ska försöka göra det jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback