18/7 Väntar på fotograf från Moore

14.40

Idag har det varit smulans mindre öde, men fortfarande 97 % öde av 100 %.
Först kom städaren, vår ordinarie som är ganska kul.
Han berättade att han ibland kollar dejtingsajter på internet.
- Damerna säger de är 35, de säger de vill ha killar om e 20-35, men sen när man kollar fotot så är de rynkiga. Och när man kollar vilket årtal de skrivit in så står årtal 1966, då kan dom väl inte vara 35, fattar inte hur de får ihop de?
Observera han har en kul grekisk brytning på det här.
Det fick jag veta över en cigg vi tog på balkongen. Runt halv elva var han klar och drog. Så kom DHL med paket, posten kom med post. Och halv tolv stack jag iväg på lunch med M på Vinbladhs. Gott.

Går fortsatt igenom kundreskontran, och en fotograf från Moore ringde precis.

- Tjena, jag brukar få låna kläder av er.
- Jaha var ringer du från?
- Moore, men jag brukar få låna till både Moore och Pause.
- Okej vad är det du vill ha då?
- Skor och korta kjolar, kanske nåt linne.
- Skor har vi bara halva par, och små kjolar ja det har vi gott om.
- Schyrrans då drar jag förbi dig här snart. Ska jag köpa med mig kaffe?
- Ne det är lugnt du kan ta en kaffe från vår 80 000 kronors kaffemaskin.

Men så slog det mig, att fan kostade den inte 40 000 spänn, i så fall ljög jag. Gud så pinibelt.
Och by the way, eftersom jag inte ens dricker kaffe och därmed inte underhåller med mjölk till maskinen så kanske han blir besviken när han enbart kan välja mellan vanligt svart och espresso.

Nu är det inte många dagar kvar tills semestern.
Min superduper syrra ska passa Bäverkungen och bo hos mig. SKÖNT, det är alltid ett gissel, vem fan som ska ta hand om Bävern.

Börjar surna till på vädret, sånt häringa väder tänker jag fan inte ha på min semester, då ska det vara 25-30 grader varje dag, inget regn eller jo jag gillar regn men då ska det var genom solen, så man får glutta regnbåge.

ELLAN..!!
tillagt i tidningslistan är nu också MAMA och AMELIA, ja förutom FHM, Tara och Damernas. HAHA.

Mats Strandberg skriver i sin Jaktsäsong indirekt (en av karaktärerna säger) att det är töntigt att dricka champagne, att det bara är förortstöntar som gör det och att den verkliga drinken är Martini för den är så svår att få till. Trot M är nöjd över detta då han ofta utbrister "åååååh älskling jag drack cccchaaampagne" och härmar mig på ett mycket intet likt sätt.

image62
jag älskar champagne

Kommentarer
Postat av: Ellan

Bra jobbat Fellan! Du får ha högläsning för mig i bilen. Vi måste ha med oss bra roadtripskivor också!
Nu är jag hemma från Smådalarö. Ska ut på stan en sväng ikväll, sen jävlarns ska det packas. Uuunderbart att slippa bo i tält! Ner med hårfön och plattång!

2007-07-18 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback